Následující text je určen spíše pro větší marketingová oddělení velkých nemocnic, lázní či jiných velkých zdravotnických zařízeních. Nicméně některé návody k praktickému nasazení plánování marketingových akcí či uvedené metody plánování mohou využít i FO, jednotliví poskytovatelé zdravotní péče či menší zdravotnická zařízení.
Následující text je určen spíše pro větší marketingová oddělení velkých nemocnic, lázní či jiných velkých zdravotnických zařízeních. Nicméně některé návody k praktickému nasazení plánování marketingových akcí či uvedené metody plánování mohou využít i FO, jednotliví poskytovatelé zdravotní péče či menší zdravotnická zařízení. Tyto metody plánování jsou uvedeny detailněji pouze tři, pokud by případný zájemce měl zájem o detailnější popis těch zbývajících, autoři by v takovém případě zaslali zájemci příslušné popisy včetně případného grafického znázornění těchto blíže nerozváděných metod.
Plánování marketingových akcí je dnes tak důležitou činností velkých zdravotnických celků, že se stalo jedním z nezbytných prvků marketingového mixu, jedním z osmi P. Součástí každé činnosti by pak měla být i kontrola, zpětná vazba o účinnosti našeho počínání. Stručně se zmiňujeme také i o zavádění marketingu, procesu a postupu tohoto zavádění. Jedná se o závěrečné části problematiky ve zdravotnictví, touto kapitolou náš seriál končí.
Plánování je činnost, jejímž obsahem je stanovení čtyř základních atributů:
Plánování vyžaduje dodržení všech těchto čtyřech atributů, při absenci, byť jediného z nich, nemůžeme o plánování a výsledném plánu hovořit.
Plánování je tak zaměřeno do budoucnosti. Je to pomůcka, nástroj pro modelování, po
Tato webová stránka používá různé cookies pro poskytování online služeb, na účely přihlášení, poskytování obsahu prostřednictvím třetích stran, analýzu návštěvnosti a jiné. V souladu s platnou legislativou prosíme o potvrzení souhlasu, nebo nastavení Vašich preferencí.
Pamatujte, že soubory cookies jsou užitečné pro různá uživatelská nastavení a jejich odmítnutím se může snížit Váš uživatelský komfort.