Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

VYDAVATELSKÉHO A VZDĚLÁVACÍHO DOMU PORADCE PODNIKATELE

Online produkty a služby

I. 

ÚVODNÍ USTANOVENÍ

I.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují práva a povinnosti vydavatelského a vzdělávacího domu Poradce podnikatele (dále jen "Poskytovatel"), který tvoří následující společnosti:

· Poradce podnikatele, spol. s r.o., se sídlem: Praha 7, Jablonského 639/4, PSČ 17000, IČO: 49678876, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem
v Praze oddíl C vložka 21589,

· NOTIA Středisko vzdělávání, spol. s r.o., se sídlem: Praha 7, Jablonského 639/4, PSČ 17000, IČO: 64944077, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem
v Praze oddíl C vložka 42599.

· Studio W s r.o., se sídlem: Praha 7, Jablonského 639/4, PSČ 17000, IČO: 60490306, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C vložka 27535

I.2. Poskytovatel je provozovatelem internetových portálů https://pp.cz/, https://www.zakonyprolidi.cz/ https://www.notiavzdelavani.cz/,  https://www.daneprolidi.cz/ a https://www.studiow.cz/, https://www.ppvs.cz/ (dále jen „Webové portály“), jako služeb informační společnosti ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů.

I.3. Uživatelem se pro účely těchto VOP rozumí fyzické nebo právnické osoby, které využívají nebo nakupují Služby poskytované Poskytovatelem na základě smluvního vztahu a těchto VOP (dále jen "Uživatel"). K využívání Služeb je nutná registrace Uživatele, s výjimkou těch Služeb, jejichž technická povaha takovou registraci nevyžaduje. Uživatel a Poskytovatel dále také společně jako „Smluvní strany“ a jednotlivě jako „Smluvní strana“.

 

II. 

PŘEDMĚT SMLOUVY

II.1. VOP upravují práva a povinnosti Uživatelů a stanovují podmínky, za kterých Poskytovatel poskytuje Uživatelům práva k užívání online produktů uvedených v příloze č. 1 těchto VOP (dále jen "Online produkty") a online služeb uvedených v příloze č. 2 těchto VOP (dále jen "Online služby") (Online produkty a Online služby společně též jako „Služby“).

II.2. Možné výhody pro předplatitele, zejména jejich rozsah a forma, jsou obsaženy v Pravidlech pro poskytování bezplatného telefonického, chatového a písemného odpovědního servisu, online rozhovorů a videorozhovorů při zakoupení online produktů, která tvoří přílohu č. 3 těchto VOP.

 

III. 

UZAVŘENÍ SMLOUVY

III.1. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Uživatelem (dále jen „Smlouva“) vzniká (i) zaplacením ceny Služby ze strany Uživatele uvedené na zálohové faktuře vystavené Poskytovatelem, (ii) vyplněním a potvrzením objednávky ze strany Uživatele přímo na Webovém portálu (dále jen „Objednávka“) nebo (iii) uzavřením písemné smlouvy o poskytnutí užívacích práv.

III.2. Objednávka může být Objednatelem Poskytovateli doručena:

· Prostřednictvím Webových portálů,

· Doporučeným dopisem na adresu Poskytovatele,

· Osobně na adrese Poskytovatele nebo v jiném místě určeném Poskytovatelem,

· E-mailem Poskytovateli,

· Prostřednictvím sociálních sítí Poskytovatele,

· Jakýmkoliv jiným způsobem, ze kterého bude oběma Smluvním stranám bez důvodných pochybností zřejmé, že jde o Objednávku.

III.3. Uživatel odesláním Objednávky v plném rozsahu přijímá a vyslovuje souhlas s těmito VOP
a závazně objednává Službu dle její specifikace stanovené Poskytovatelem. Pokud bude Službu využívat jiná osoba než Uživatel, zavazuje se Uživatel seznámit tuto osobu s těmito VOP. Za dodržování VOP touto osobou odpovídá Uživatel.

III.4. Uživatel odesláním Objednávky zároveň v plném rozsahu potvrzuje úplnost a správnost veškerých údajů uvedených v Objednávce. Uživatel se zavazuje Poskytovatele bez zbytečného odkladu písemně informovat o jakékoliv změně těchto údajů. Poskytovatel si vyhrazuje právo ověřit v případě pochybností úplnost a správnost Objednávky a údajů poskytnutých Uživatelem. Poskytovatel je oprávněn neověřenou Objednávku odmítnout.

III.5. Objednávky budou evidovány a zařazeny v pořadí, ve kterém došly. Přednostně jsou evidovány uhrazené Objednávky, přičemž okamžikem přijetí platby se rozumí okamžik připsání platby ceny Služby na účet Poskytovatele. V případě omezené kapacity Služby budou mít přednost dřívější uhrazené Objednávky.

III.6. V případě naplnění kapacity Služby Poskytovatel Uživatele informuje, že nedošlo k uzavření Smlouvy vzhledem ke konkrétní Službě. Poskytovatel je oprávněn Uživateli nabídnout jako náhradu jinou Službu.

 

IV. 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

IV.1. Poskytovatel se jakožto správce osobních údajů, které mu budou Uživatelem na základě Smlouvy poskytnuty, zavazuje, že bude tyto osobní údaje zpracovávat v souladu s právními předpisy, především s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES a zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů.

IV.2. Informace související se zpracováním osobních údajů Uživatele jsou obsahem dokumentu Ochrana osobních údajů, který je dostupný na Webových portálech.

 

V. 

CENA ONLINE PRODUKTŮ A ONLINE SLUŽEB

V.1. Ceny jednotlivých online produktů a služeb na Webových portálech jsou uvedeny včetně DPH a veškerých doplňkových plnění poskytovaných dle popisu Služby. V případě individuálních cenových podmínek bude konečná cena po slevě uvedena v zálohové faktuře i v daňovém dokladu. Objednatel se zavazuje nést veškeré související transakční náklady s cenou Služby, a to zejména bankovní poplatky.

V.2. Cena za dodání, zřízení nebo poskytnutí Služby poskytované Uživateli za úplatu je vždy stanovena dle aktuálního ceníku Poskytovatele zveřejněného na Webových portálech.

V.3. V případě zjevné chyby v ceně Služby na Webových portálech není Poskytovatel povinen Službu za takovouto zjevně chybnou cenu poskytnout a vyhrazuje si právo odstoupit od Smlouvy
v případě, že Uživatel neuhradí bez zbytečného odkladu řádnou cenu Služby.

V.4. Poskytovatel může Uživateli poskytnout slevu z ceny Služby. Poskytnutí slevy je výlučně na uvážení Poskytovatele a Uživatel nemá na poskytnutí slevy nárok. Podrobnější informace
o možnosti slev může Uživatel získat na telefonické lince Poskytovatele, na e-mailu Poskytovatele, nebo na Webových portálech.

Poskytovatel je oprávněn ceník, strukturu a výši cen za poskytovanou Službu měnit, a to v závislosti na aktuálních nákladech poskytnutí Služby.

 

VI. 

PLATEBNÍ PODMÍNKY

VI.1. Po obdržení Objednávky a/nebo po uzavření smlouvy o poskytování užívacích práv vystaví Poskytovatel Uživateli zálohovou fakturu na částku odpovídající ceně za dodání, zřízení nebo poskytnutí Služby dle aktuálního ceníku se splatností 14 dnů, pokud není dohodnuto jinak.

VI.2. Objednatel uhradí konkrétní Službu:

· V hotovosti v sídle Poskytovatele, pokud Poskytovatel tento typ platby u konkrétní Služby umožní,

· bezhotovostním převodem na bankovní účet Poskytovatele na základě zálohové faktury vystavené Poskytovatelem ve lhůtě dle této zálohové faktury,

· On-line platební kartou prostřednictvím platební brány umístěné na Webových portálech.

VI.3. Je-li Poskytovatelem vyžadováno zaplacení zálohy za Službu, je Poskytovatel oprávněn v případě nezaplacení ceny Služby podle zálohové faktury odepřít Uživateli využití Služby. Stejně tak je Poskytovatel oprávněn odepřít Uživateli využití Služby v případě nezaplacení ceny Služby
v hotovosti. Splatnost zálohy na cenu Služby činí v případě bezhotovostní platby tři pracovní dny ode dne odeslání Objednávky.

VI.4. Po zaplacení fakturované částky zašle Poskytovatel Uživateli konečnou fakturu elektronicky na adresu uvedenou Uživatelem, s čímž Uživatel souhlasí přijetím těchto VOP. V případě zálohové platby bude tato záloha započtena na cenu Služby a v plné výši vyúčtována. Daňové doklady vystavené Poskytovatelem dle těchto VOP musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené platnými právními předpisy. Doba přístupu začíná běžet ode dne přijetí platby na účet Poskytovatele, nejpozději do dvou pracovních dnů od přijetí této platby, a trvá v závislosti na povaze vybrané Služby.

Elektronická platba

VI.5. Uživatel má možnost provést platbu za jím vybranou Službu také prostřednictvím platebních systémů Poskytovatele umístěných na Webových portálech.

VI.6. V případě takto provedené platby se za zaplacení Uživatelem objednané Služby považuje připsání peněžních prostředků na účet Poskytovatele.

VI.7. Po připsání peněžních prostředků na účet Poskytovatele Poskytovatel vystaví a zašle Uživateli konečnou fakturu v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.

VI.8. Poskytovatel se zavazuje poskytnout Uživateli přihlašovací údaje (přihlašovací jméno a heslo). Přihlašovací údaje obdrží Uživatel při registraci do Webového portálu.

VI.9. Uživatel se zavazuje uhradit cenu uvedenou v zálohové faktuře za poskytnutou Službu řádně
a včas, nejpozději v den splatnosti příslušné zálohové faktury. V opačném případě bude Objednávka zrušena.

VI.10. Dojde-li na žádost nebo z důvodů na straně Uživatele ke změně sjednaného rozsahu poskytované Služby, bude změněná cena, jakož i veškeré náklady, které musel Poskytovatel v souvislosti
s takovou změnou vynaložit, účtovány ode dne provedení změny Poskytovatelem.      

 

VII. 

PRÁVA A POVINNOSTI UŽIVATELE

VII.1. Uživatel bere na vědomí a souhlasí s tím, že:

· na používání Služeb se vztahují stejná morální, etická a právní pravidla jako na jakoukoli jinou formu veřejného využívání informací;

· obsah Služeb se čas od času mění podle uvážení Poskytovatele, který může kdykoli změnit nebo odstranit jakoukoli část obsahu nebo je přestat poskytovat či provozovat úplně bez předchozího upozornění nebo souhlasu Uživatele;

· porušení VOP Uživatelem opravňuje Poskytovatele k odstranění obsahu Uživatele,
k okamžitému přerušení a/nebo ukončení poskytování Služby a k zablokování přístupu Uživatele k takové Službě. Pokud dojde k zablokování přístupu z důvodu prokázaného porušení VOP, smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Uživatelem, jakož i registrace Uživatele automaticky zaniká ke dni takového zablokování, aniž by byl dotčen nárok Poskytovatele na náhradu škody.

VII.2. Uživatel je povinen chránit přihlašovací údaje před ztrátou, odcizením nebo zneužitím. Zároveň je Uživatel povinen neposkytnout přístupové údaje třetí osobě, jinak je Poskytovatel oprávněn pozastavit poskytování Služeb.

VII.3. Uživatel bere na vědomí a souhlasí, že obsah Webových portálů, vzdělávací materiály a další informace poskytnuté Poskytovatelem mohou být chráněny autorským právem Poskytovatele nebo třetí osoby. Uživatel není bez souhlasu Poskytovatele oprávněn tyto informace dále šířit, zveřejňovat nebo zpřístupňovat třetím osobám. Uživatel bere na vědomí, že Poskytovatel je oprávněn domáhat se v případě porušení autorského práva Poskytovatele nebo třetích osob upuštění od dalších zásahů do autorského práva a náhrady škody a nemajetkové újmy.

VII.4. Uživatel bere na vědomí a souhlasí, že Služby jsou určeny pro odborníky v daňové a účetní a jiné oblasti a předpokládají odbornou znalost Uživatele v těchto oborech. Poskytovatel neodpovídá za neporozumění nebo nepochopení obsahu Služby Uživatelem způsobené nedostatečnou odborností Uživatele v daňové, účetní a jiné oblasti. Uživatel dále bere na vědomí a souhlasí, že názory odborníků v rámci poskytování Služeb nemusí být shodné s názory jiných odborníků v daném oboru.

 

VIII. 

PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATELE

VIII.1. V případě registrace Uživatele na Webových portálech nenese Poskytovatel jakoukoliv odpovědnost za ztrátu nebo zpřístupnění přihlašovacích údajů třetí osobě Uživatelem. Uživatel se zavazuje uvést při registraci na Webových portálech pravdivé a úplné údaje, jinak je Poskytovatel oprávněn uživatelský účet Uživatele zrušit. Poskytovatel je oprávněn přístup Uživatele zrušit rovněž v případě nezákonného jednání nebo porušení těchto VOP Uživatele prostřednictvím Webových portálů.

VIII.2. Poskytovatel poskytuje Uživateli možnost využívat Služby v souladu s těmito VOP za úplatu, přičemž Poskytovatel má výhradní právo na jakýkoli zásah do těchto Služeb a/nebo do VOP.

VIII.3. Změny v poskytování Služeb a VOP a datum účinnosti aktuálního znění VOP budou Uživateli oznámeny elektronicky jejich zveřejněním na Webových portálech nebo prostřednictvím
e-mailové zprávy doručené na známou e-mailovou adresu Uživatele.

VIII.4. Pokud Uživatel do čtrnácti (14) dnů ode dne zveřejnění oznámení o změnách v poskytování Služeb a VOP výslovně písemně nevyjádří svůj nesouhlas s těmito změnami, považují se změny za odsouhlasené Uživatelem a jsou vůči němu účinné dnem účinnosti změny.

VIII.5. Uživatel má právo písemně vypovědět Smlouvu s Poskytovatelem doporučeným dopisem do čtrnácti (14) dnů ode dne zveřejnění oznámení o změnách v poskytovaných Službách nebo VOP. V takovém případě Smlouva zaniká okamžikem doručení písemné výpovědi na adresu Poskytovatele.

VIII.6. Poskytovatel má právo omezit, přerušit nebo zastavit poskytování Služeb z důvodů nutné správy, údržby a/nebo opravy, a to bez předchozího upozornění Uživatele nebo jeho souhlasu, na dobu nezbytně nutnou k provedení nutné správy, údržby a/nebo opravy.

VIII.7. Poskytovatel je oprávněn zpřístupnit ve všech Službách reklamu ve smyslu platných VOP pro zveřejňování reklamy v elektronických médiích Poskytovatele, včetně kontextově cílené reklamy.

 

IX. 

OMEZENÍ ODPOVĚDNOSTI POSKYTOVATELE ZA VADY A ŠKODY

IX.1. Poskytovatel prohlašuje, že:

· informace poskytované a zpřístupňované ve Službě jsou nezávazné a informativní, nepředstavují doporučení, nabídku ani návrh na uzavření smlouvy, pokud není ve VOP výslovně uvedeno nebo z nich nevyplývá jinak;

· pokud jsou informacemi dle předchozího odstavce právní předpisy publikované ve Sbírce zákonů České republiky, je jediným oficiálním publikačním prostředkem Sbírka zákonů České republiky vydávaná v tištěné podobě Ministerstvem spravedlnosti České republiky
a rozhodující je aktuální znění právního předpisu;

· v případě, že jde o záznamy z Obchodního věstníku, Věstníku Ministerstva životního prostředí a Ministerstva zdravotnictví České republiky, zveřejňuje Poskytovatel záznamy
z oficiálních zdrojů bez jakýchkoli zásahů a úprav;

· neodpovídá a neposkytuje Uživateli žádnou záruku za nepřetržité nebo bezchybné fungování Webových portálů, za odkazy na jiné internetové stránky nebo za rychlost internetového připojení používaného Uživatelem;

· odkazy na webové stránky třetích stran umístěné na Webových portálech jsou poskytovány za účelem zvýšení pohodlí Uživatelů. Přístupem na tyto odkazy Uživatel opouští internetové prostředí Poskytovatele. Poskytovatel neodpovídá za obsah webových stránek třetích stran a nijak je nekontroluje.

IX.2. Poskytovatel dále prohlašuje, že pro bezchybné používání Služeb Poskytovatele (na PC
a mobilních zařízeních) je nutné následující vybavení:

· počítač nebo mobilní zařízení (mobilní telefon, tablet) s přístupem k internetu,

· aktuální internetový prohlížeč, ve kterém musí být povoleny následující funkce: javascript
a cookies,

· prohlížeč PDF (Acrobat Reader),

· e-mailový účet.

IX.3. Odpovědnost Poskytovatele v případech přerušení nebo omezení poskytování Služeb z důvodů na straně Poskytovatele je omezena na povinnost Poskytovatele vůči Uživateli obnovit jejich poskytování. Tuto povinnost Poskytovatel nemá v případě úplného zastavení poskytování Služby v souladu s VOP.

 

X. 

OZNAMOVÁNÍ

X.1. Oznámení nebo jiné sdělení podle těchto VOP musí být učiněna písemně v českém jazyce,
a podle povahy věci může být zasláno e-mailem, poštou, nebo prostřednictvím Webových portálů.

X.2. Změnu kontaktních údajů se Smluvní strany zavazují oznámit druhé Smluvní straně bez zbytečného odkladu od této změny, přičemž změna je účinná ve lhůtě 5 dnů ode dne doručení oznámení druhé Smluvní straně.

X.3. Jakékoliv úkony směřující k ukončení Smlouvy musí být oznámeny druhé Smluvní straně písemně formou e-mailu nebo doporučeného dopisu.

 

XI. 

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

XI.1. Poskytovatel nenese odpovědnost za výpadky ve funkčnosti Webových portálů a nemůže poskytnout záruku nepřetržité funkčnosti Webových portálů. Poskytovatel není smluvní stranou v jakémkoliv vztahu vzniklém v důsledku užívání Služeb mezi Uživatelem a třetími osobami.

XI.2. Poskytovatel nenese odpovědnost za vadné plnění způsobené dodáním neúplných či nepravdivých podkladů Uživatelem.

XI.3. Uživatel má v případě vadného plnění Poskytovatelem právo na odstranění vady Služby.
V případě, že není odstranění vady Služby možné, má Uživatel právo na přiměřenou slevu
z ceny Služby. V případě podstatného porušení Smlouvy má Uživatel právo na odstoupení od Smlouvy.

XI.4. Uživatel bere na vědomí a souhlasí, že práva z vadného plnění Uživateli nenáleží, pokud o vadě Služby věděl před uzavřením Smlouvy nebo pokud tuto vadu sám způsobil.

XI.5. Uživatel je povinen vady Služby reklamovat bez zbytečného odkladu po jejich zjištění písemnou formou na e-mail nebo doporučeným dopisem Poskytovateli. Uživatel je povinen v reklamaci konkrétně uvést, v čem spatřuje vadu Služby, a požadované právo z odpovědnosti za vady.

XI.6. Poskytovatel se zavazuje reklamaci vyřídit od jejího řádného a včasného uplatnění bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne doručení reklamace.

 

XII. 

DOBA TRVÁNÍ SMLOUVY

XII.1. Smlouva mezi Poskytovatelem a Uživatelem se uzavírá na dobu určitou, pokud se strany nedohodnou jinak.

XII.2. Byla-li Smlouva uzavřena písemně, mají jednotlivá ustanovení obsažená v písemné Smlouvě, která se liší od obsahu těchto VOP, při výkladu ustanovení o obsahu právního vztahu přednost před těmito VOP.

XII.3. Ukončením Smlouvy nejsou dotčena ustanovení týkající se sankcí, ochrany důvěrných informací a ustanovení týkající se takových práv a povinností, z jejichž povahy vyplývá, že mají trvat i po ukončení Smlouvy.

XII.4. Smlouva zaniká v případech stanovených ve VOP, zejména uplynutím doby, na kterou byla Smlouva sjednána, písemnou dohodou nebo písemným odstoupením od Smlouvy.

XII.5. Doba trvání užívacích práv je 12 měsíců, pokud není mezi Poskytovatelem a Uživatelem smluvně dohodnuto jinak. Smlouva na dobu určitou se automaticky prodlužuje o 12 měsíců, pokud se Smluvní strany nedohodly na jiné době trvání, v případě, že žádná ze Smluvních stran nedá druhé Smluvní straně do 30 dnů před uplynutím doby trvání práva na užívání písemné oznámení, že nemá zájem na pokračování Smlouvy.

XII.6. Do doby ukončení Smlouvy budou veškeré nevyúčtované a/nebo neuhrazené peněžité pohledávky a závazky ze Smlouvy vypořádány nejpozději do čtrnácti (14) dnů od ukončení Smlouvy.

 

XIII. 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

XIII.1. Uživatel, který je spotřebitelem, je oprávněn odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy. Odstoupení od Smlouvy musí mít písemnou formu a musí být doručeno ve lhůtě uvedené v tomto bodě na korespondenční adresu Poskytovatele dle těchto VOP nebo na e-mailovou adresu: info@pp.cz (do předmětu e-mailu doporučujeme uvést "Odstoupení od smlouvy"). Pro zachování lhůty pro Odstoupení od smlouvy musí Uživatel zaslat písemné prohlášení uvedené v předchozím odstavci tohoto článku nejpozději v den, kdy lhůta pro Odstoupení od smlouvy uplyne. K Odstoupení od Smlouvy doručenému později se nepřihlíží. Uživatel může použít formulář pro Odstoupení od smlouvy, který tvoří přílohu 4 těchto VOP.

XIII.2. Při odstoupení od smlouvy je Poskytovatel povinen vrátit Uživateli všechny platby, které Uživatel v souvislosti s uzavřením Smlouvy uhradil. Poskytovatel není povinen vrátit Uživateli platby za již poskytnuté Služby.

XIII.3. Platby budou Uživateli vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy Poskytovatel obdrží oznámení Uživatele o Odstoupení od této Smlouvy.

XIII.4. Vrácení plateb bude provedeno stejným způsobem, který uživatel použil k platbě, pokud Uživatel výslovně nesouhlasil s jiným způsobem platby, a to bez jakýchkoli dalších poplatků.

XIII.5. Pokud Uživatel požádal o zahájení poskytování Služeb během lhůty pro odstoupení od Smlouvy, je Uživatel povinen zaplatit Poskytovateli cenu za skutečně poskytnuté Služby do dne, kdy oznámil Poskytovateli své rozhodnutí odstoupit od této Smlouvy.

 

XIV. 

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

XIV.1. Právní vztahy mezi Poskytovatelem a Uživatelem neupravené VOP se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

XIV.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti 31.1.2024.

XIV.3. Aktuální VOP jsou zveřejněny po dobu dvaceti čtyř (24) hodin denně na Webových portálech
a v tištěné podobě jsou k dispozici na adrese sídla Poskytovatele.

XIV.4. Případné spory budou řešeny u příslušného soudu České republiky. Současně budou případné stížnosti Uživatelů v postavení spotřebitelů řešeny v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb.,
o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. Stížnosti je třeba podat písemně na adresu Poskytovatele.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

XIV.5. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je postup, jehož cílem je dosáhnout smírného řešení sporu mezi jeho stranami. Uživatel může řešit svůj spor s Poskytovatelem prostřednictvím mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

XIV.6. V případě, že je Uživatel spotřebitelem, je k mimosoudnímu řešení případných spotřebitelských sporů vzniklých ze Smlouvy příslušná Česká obchodní inspekce (www.coi.cz). Návrh na zahájení řešení sporu může Uživatel-spotřebitel podat nejpozději do 1 roku od chvíle, kdy poprvé uplatnil svůj nárok u Poskytovatele.

 

Česká obchodní inspekce

Ústřední inspektorát – oddělení ADR

Štěpánská 15

120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz

Webové stránky: adr.coi.cz

 

U stejného orgánu je Uživatel – spotřebitel oprávněn podat stížnost na Poskytovatele.

 

XIV.7. Mimosoudní vyřizování stížností Uživatelů – spotřebitelů zajišťuje Poskytovatel na e-mailové adrese: (vzdelavani@pp.cz / sluzby@daneprolidi.cz) – informaci o vyřízení stížnosti zašle Poskytovatel Uživateli – spotřebiteli na jeho e-mail, z něhož stížnost obdržel.  

XIV.8. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

XIV.9. Uživatel může podat návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu prostřednictvím platformy pro mimosoudní řešení sporů – viz čl. 14 odst. 1 a 2 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU)
č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line) (Úř. věst. L 165, 18.6.2013).

Odkaz na platformu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=CS 

 

Přílohy:

Příloha 1: Online produkty

Příloha 2: Online služby

Příloha 3: Pravidla pro poskytování Daňové pohotovosti – bezplatného telefonického, chatového a písemného odpovědního servisu, online rozhovorů a videorozhovorů při zakoupení Online produktů

Příloha 4: Formulář pro odstoupení od smlouvy

cookies24x24  Souhlas s využíváním cookies

Tato webová stránka používá různé cookies pro poskytování online služeb, na účely přihlášení, poskytování obsahu prostřednictvím třetích stran, analýzu návštěvnosti a jiné. V souladu s platnou legislativou prosíme o potvrzení souhlasu, nebo nastavení Vašich preferencí.

Pamatujte, že soubory cookies jsou užitečné pro různá uživatelská nastavení a jejich odmítnutím se může snížit Váš uživatelský komfort.

Více informací.