Součástí významného nástroje marketingového mixu označovaného jako promotion je reklama. Reklama má ale ve zdravotnictví poměrně malé uplatnění. V tomto článku se o reklamě více zmiňujeme a pokračujeme v charakteristice zbývajících P marketingového mixu včetně stručného rozboru marketingového mixu z pohledu pacientů označovaného jako 4C.
Součástí významného nástroje marketingového mixu označovaného jako promotion je reklama. Reklama má ale ve zdravotnictví poměrně malé uplatnění. V tomto článku se o reklamě více zmiňujeme a pokračujeme v charakteristice zbývajících P marketingového mixu včetně stručného rozboru marketingového mixu z pohledu pacientů označovaného jako 4C.
Reklama ve zdravotnictví má omezené a regulované možnosti. Tato regulace je dána především etickými kodexy zdravotníků. Tak například v Etickém kodexu České lékařské komory můžeme číst:
Snad ještě více specifikuje různá omezení v propagaci vlastní profese Profesní řád České lékárnické komory, který hovoří například o tom, že lékárník:
Tato webová stránka používá různé cookies pro poskytování online služeb, na účely přihlášení, poskytování obsahu prostřednictvím třetích stran, analýzu návštěvnosti a jiné. V souladu s platnou legislativou prosíme o potvrzení souhlasu, nebo nastavení Vašich preferencí.
Pamatujte, že soubory cookies jsou užitečné pro různá uživatelská nastavení a jejich odmítnutím se může snížit Váš uživatelský komfort.