Využití umělé inteligence je dalším z kroků k digitalizaci a modernizaci státní správy. Využitím této technologie chce Ministerstvo spravedlnosti nejen usnadnit práci zaměstnancům, ale především zajistit občanům rychlejší a efektivnější služby.
Ministerstvo spravedlnosti nově využívá umělou inteligenci (AI) při plnění každodenních povinností. Tento nový nástroj pomáhá úředníkům s rutinními úkoly, analyzuje data, usnadňuje tvorbu prezentací a zjednodušuje komunikaci s občany. Jedná se o umělou inteligenci Copilot Chat. Copilot Chat je chatovací nástroj AI, který je součástí licence Microsoft 365.
Nedávno Ministerstvo spravedlnosti představilo zavedení komunikační asistentky Justína. Chatbot, navržený k usnadnění orientace ve službách ministerstva, pomohl během pěti měsíců od jejího zavedení již více než 57 058 uživatelům.Ministerstvo spravedlnosti nyní pokračuje v zavádění inovativních řešení, která celkově zlepší služby veřejnosti. „Chceme, aby úřad byl efektivnější a dostupnější. Umělá inteligence snižuje administrativní zátěž, pomáhá odbavit žádosti rychleji a dává zaměstnancům více prostoru věnovat se opravdu důležitým úkolům. Tento krok je součástí dlouhodobé snahy modernizovat veřejnou správu a přiblížit ji potřebám 21. století,“ vysvětluje ministr spravedlnosti Pavel Blažek.
Bezpečnost a ochrana dat na prvním místě
Tato webová stránka používá různé cookies pro poskytování online služeb, na účely přihlášení, poskytování obsahu prostřednictvím třetích stran, analýzu návštěvnosti a jiné. V souladu s platnou legislativou prosíme o potvrzení souhlasu, nebo nastavení Vašich preferencí.
Pamatujte, že soubory cookies jsou užitečné pro různá uživatelská nastavení a jejich odmítnutím se může snížit Váš uživatelský komfort.