Extrémní počasí vedlo v některých místech vést k vynucenému přerušení dodávek elektrické energie. Jejich bezpečné obnovení vyžaduje pečlivý postup a důkladnou kontrolu všech prvků distribuční sítě pro zajištění jejich následného bezpečného provozu.
Extrémní počasí vedlo v některých místech vést k vynucenému přerušení dodávek elektrické energie. Jejich bezpečné obnovení vyžaduje pečlivý postup a důkladnou kontrolu všech prvků distribuční sítě pro zajištění jejich následného bezpečného provozu. Proto vám děkujeme za opatrnost a trpělivost. Společně to zvládneme!
1. Automatické obnovení dodávky
Dodávka elektrické energie by měla být obnovena současně se zprovozněním rozvodné sítě bez nutnosti vašeho zásahu.
Kroky pro obnovení dodávky:
Bezpečnostní opatření před obnovením dodávky:
2. Pokud dodávka nebyla obnovena
Pokud i po obnovení sítě nemáte zajištěnu dodávku elektřiny, může to být způsobeno technickými problémy na konkrétním přívodním vedení, vnitřní elektroinstalace objektu nebo jinými okolnostmi.
Možná individuální kontrola: V některých případech může být nutná individuální kontrola vašeho připojení revizním technikem (elektrikářem) nebo techniky distribuční společnosti.
Kontaktujte svého elektrikáře a následně distributora v případě, že dodávka elektřiny nebyla obnovena.
Pokud vaše nemovitost byla zatopena vodou a došlo k poškození elektroinstalace nebo elektroměrového rozvaděče, je potřeba postupovat velice opatrně a obezřetně:
Zaměstnanci distribučních společností pracují dnem i nocí na co nejrychlejším a nejbezpečnějším obnovení dodávek elektrické energie. Děkujeme vám za trpělivost.
Společně to zvládneme!
ČEZ Distribuce
Hlášení poruch a závad:
Telefon: 800 850 860
Aplikace: https://www.cez.cz/cs/pro-media/tiskove-zpravy/cez-distribuce-spousti-mobilni-aplikaci-proud-160849
Seznam spolupracujících elektrikářů: https://www.cezdistribuce.cz/cs/pro-revizni-techniky/seznam-spolupracujicich-reviznich-techniku
EG.D (dříve E.ON Distribuce)
Hlášení poruch a závad:
Nonstop linka 800 22 55 77
https://www.egd.cz/hlaseni-poruch
Smluvní partneři: https://www.egd.cz/smluvni-partneri
PREdistribuce
Hlášení poruch a závad:
Běžné poruchy: 800 823 823
Ohrožení života: 224 919 473
https://www.predistribuce.cz/cs/kontakt/hlaseni-poruchy/
Proč nemám elektřinu, i když moje nemovitost nebyla zatopena?
Dodávka elektřiny může být přerušena z důvodu poškození distribuční sítě v okolí nebo technických problémů na vedení, které napájí váš objekt. Také může být dodávka pozastavena z bezpečnostních důvodů. Kontaktujte svého distributora na výše uvedených kontaktech pro upřesnění situace.
Proč sousední objekt má elektřinu a já ne?
Jednotlivé objekty mohou být napájeny z různých distribučních vedení. Také je možné, že vaše elektroinstalace nebyla ještě zkontrolována a váš distributor neobdržel potvrzení o její způsobilosti. Kontaktujte svého distributora pro více informací.
Co s poškozenými elektroměry?
Zaplavené nebo poškozené elektroměry budou demontovány techniky distribuční společnosti. Po opravě a kontrole vaší elektroinstalace a po předložení potvrzení o její způsobilosti vám bude namontován nový elektroměr.
Jak bude proveden odečet při výměně elektroměru?
Technický odečet
Náhradní hodnoty spotřeby
Kdo hradí práci elektroinstalačních firem?
Na svém objektu provozuji FVE elektrárnu, mohu ji provozovat i při odpojení objektu od distribuční sítě?
Na střeše objektu provozuji FVE elektrárnu, mohu ji provozovat když je objekt zaplaven?
Tato webová stránka používá různé cookies pro poskytování online služeb, na účely přihlášení, poskytování obsahu prostřednictvím třetích stran, analýzu návštěvnosti a jiné. V souladu s platnou legislativou prosíme o potvrzení souhlasu, nebo nastavení Vašich preferencí.
Pamatujte, že soubory cookies jsou užitečné pro různá uživatelská nastavení a jejich odmítnutím se může snížit Váš uživatelský komfort.